4 Kasım 2015 Çarşamba

Reklamlardan Öğğğ Gelmesi ?

   Gözümüzü çevirdiğimiz her noktada elimizi attığımız her yerde reklamlar.. Ünlü hocamız Nizar Arslan'ın deyişi ile artık reklamlardan millete öğğğ geldi. Ben bile bir reklam bölümü öğrencisi olarak bu yoğunluktan tiksinmeye başladım. Birde insan bazı şeyleri öğrenince daha dikkatli bakabiliyor. Eskiden ne güzel viral falan anlamazdım reklam olduğunu öyle izlerdim veya okurdum. Geçen sevdiğim bir diziyi kaçırdım ve yayınlandığı kanalın sitesinden izlemeye karar verdim. Fakat gerçekten izlemek imkansız hale gelmiş. Önce koca bir sayfa reklam sonra video üzerinde bir anket daha sonra bir kısa reklam daha. Bitti mi ? Bitmedi.. Mesela telefonunuz çaldı videoyu durdumak istediniz bir reklam devam ettirdiniz bir reklam daha.. Bunlar yetmezmiş gibi zaten ortalama her 10 dakikada bir yine reklam kuşağı var. Bu kadar reklam arasında artık körleşmeye başladık bence reklama baksak bile görsek bile artık onu engellemiş durumdayız. Peki reklam verenler bunun farkında değil mi ? Bu kadar büyük bir sektörde tabiki de farkındalar. Ama sanırım bazı konular bu reklam sıklığı karşısında daha ağır basıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder